Ängla barn , Mamma älskar dig.

Tänk att halva graviditeten har gått. Åh , jag ska bli mamma. kan ni fatta? JAG SKA BLI MAMMA !!!!!
 
Börjar bli riktigt orolig nu inför förlossningen.  Min pojkvän har aldrig sett mig naken då jag skäms för att visa mig. Det har mitt liv som barn att göra. Jag blev tvingad till sex när jag var 12 år gammal. Vilket leder till att jag börjar skaka & gråta när jag har sex ibland. Känner mig äcklad av mig själv. Jag tror att detta kan förstöra förlossningen, jag vill inte vara naken så att alla ser. "Du tänker inte på det " när det är dags säger alla. Jag vill inte..
Blev ledsen för att tag sen då jag fick en kommentar. Du är nog inte redo för att skaffa barn då?! Ehmn , ursäkta? Det har väl förfan inte med mitt barn att göra? Idiot.  

Jag längtar efter mitt barn, Att få känna , Älska , & vara mamma till en underbar liten fis.
Mamma Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0