Gravidgnäll

Igår när jag låg på soffan så upptäckte jag en sak. Jag låg på ryggen & hade handen på magen & hoppades att få känna en liten spark. Men nej. När jag sedan tittade på magen så var den jätte konstig. På högra sidan så var det som en hård bula? & på den andra sidan , så var det "normalt". Blev livrädd. Har varit vaken närstan hela natten för att jag har haft ont i magen. Ont i magen & varit orolig på någotvis. Var är det förfel. Svulln där nere & det ömmar? Vecka 20+1. Hmm. Bebis, du fr gärnaöva på att sparka också , men du behöver ju inte vara hårdhänt!?
Trött som ett lik. Inte nog med att jag inte sovit normalt, pojkvännen rusade in kl 06.45 & skrek att jag skulle väcka mina föräldrar, hans bil ville inte starta. Åh, Han var arg. Men det var ju inte mitt fel att den inte ville funka? Eller ? Blir så ledsen. Älskar han verkligen mig ? Många tankar som bara snurrar. Igår när han kom hem så frågade vad jag hade gjort hela dagen , Ehmn vilat ? jag är sjuk ! Ska städa idag & köpa blommor , men det känns fel , för jag har inte sagt något elakt till honom, Kan jag få en blombukett ? & ett litet förlåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0