Han & hunden tycker att jag är tjock !

Efter att ha tatt tag i en fruktansvärd disk så tyckte jag att jag var värd en kopp kaffe ! Underbart gott ! Är nu hemma hos mina föräldrar då Sussie , min Rottweilertik på 1 år håller på att döda mig. Haha. Mycket bus , men jag orkar ju knappt stå upp pga av sjukligheten. Ni vet ju att jag beställde en jätte söt overall från... hmm lindex tror jag ? Det har gått över en vecka !? Det stod att dets kulle ta ca 4 arbetsdagar?! Dålig stil ! Arg som satan !
Igår när jag vaknade till liv efter att jag tagit medicinen så behövde jag kärlek. Jag satte mig på huk & la huvudet på min pojkväns arm då han låg i soffan. Vad gör du hör jag en trött sak säga. Jag behöver kärlek ! Jag har en jättehårig mage ! Hmm , vad fick jag det ifrån? jag skulle ju inte säga det ! Men blev snopen & skrattade,- får jag seee !? Motvilligt drog jag upp linnet & pang ! Lite små söta fjun syntes. Han sa då till hunden som satt på andra sidan av honom, Sussie ser du att mamma har blivit jäätte tjock ? Jag blev chockad. Jag började lipa & sa att han inte fick säga så. Han skrattade & somnade om. Älskar han mig ? haha. Han är konstig , men jag älskar iaf honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0