Inte bara Hat !

Idag har varit en upp&ner dag ! Började dagen med stress då min mamma skulle ha med mig till Netto. Rusade omkring i huset & letade kläder, slängde på mig allt & sen halta hem till mamma i klackarskor ! Väl hos mor så tog jag en kopp kaffe & pustade ut , Inget mera stress. Men icke. Stressa ut i bilen & sedan brumma in till Kalmar ! Kom då på att jag glömt min handväska!  Enbart för att jag skulle ta min mammas åt henne.Snäll som jag är. Jag hatar väskor ! Jag hatar stress.
Ikväll så är jag chaufför åt mina föräldrar, har hämtat hem min mamma men pappa skulle vidare (!?) Shit. Haha. Men det är han värd ! Pojkvännen & styvdottern sitter hemma i vårat egna lilla hus & glor på Melodifestivalen. Jag hatar Melodifestivalen. Sånt skit , Så det passade perfekt att vara chaffis !
Ont i magen som fan , moderkakan ligger inte där den ska , den ligger bredvid & ibland under naveln. Det blir som en stor tjock klump & det gör ont som fan !
Nu ska jag ta en kaffe ! Hörs imorgon !
MEN Jag älskar hela min familj. Där finns det inget hat iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0