Skräck?

Har suttit & lipat nu i 2 timmar efter att ha blivit utskälld av min chef. Vart ska jag ta vägen ? Jag vill inte längre. Får jag ge upp?
Hittade min dagbok också som jag skrev när jag hade gjort min abort, ennu mera tårar.
Det väckte min rädsla för att föda vaginalt. Hur ska jag prata med min Bm om detta ? Min pojkvän ? Förstår dom ? Har en anledning till varför jag inte vill föda på naturligt sätt. Kommer dom att förstå? 
Hela denna dagen har varit ett frågetecken. Jag vet varken ut eller in. Är helt slut. Den lilla sparkar som en toking ibland. Vill bebis ut nu ? Nej, inte än. Har fortfarande inte fått mina kläder från Ellos. Jag hatar dom. Dricker kaffe & funderar över livet. varför ? Upp&ner.

Ska nog skriva ett brev, som en förberedelse. Vad jag Tycker & känner angående Förlossningen.
Fick Just väldigt bråttom ! Hörs lite senare ! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0