Förlossningen !

God förmiddag mina fina ! Allt bra med er ? Jag mår urdåligt. Åkte in till förlossningen i lördags eftermiddag då jag haft ont i magen & ryggen sen i fredags. På högra sidan bredvid naveln så blir det en stor boll , det svider mellan höften & revbenen, det går ut till ryggen & trycker på neråt , igår fick jag äntligen komma hem efter en av dom jobbigaste helgerna i livet. Som ni vet så har jag poblem med att visa mig naken. Dom var tvungna till att göra Ul. Det var 1 läkare, 1 barnmorska , & min pojkvän. Bm lade ett lakan över magen som täckte fram till knäna. Allt slutade med kaos & jag var jätte ledsen , jag skakade. Jag vill inte. Dom kollade njurarna utanpå dom såg bara att bäckenet hade vidgat sig. Dom kollade bebisen med & allt var bra med den lilla. Både i lördags & söndags så fick jag morfin liknande sprutor i benet. I söndags kväll var ingen bra dag. Jag var orolig & jätte ledsen , men somnade när pojkvännen titade på Wallander. Efter det skulle han hem & jag blev jätte ledsen. Han pussade mig hejdå & gick. Jag sprang efter han. Ruffisgt hår , rödsprängda ögon av allt gråt. Personalen kom & innan jag hittade honom. Fick panik. Hittade honom & bröt ihop. Lämna mig inte här älskling, jag vill inte vara ensam. Han åkte hem & lämnade bort hunden & kom sedan in till sjukhuset igen. Kl var 00.10 när han kom tillbaka. Han hade kört som en galning. Stackarn skulle ju upp tidigt & sova. 
Upp & nervriden helg. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0