Mycket tjaffs med !

Torsdags kväll ! Snart fredag. Imorgon ska jag iväg & jobba ! Om jag inte skulle göra det så kan/får jag inte gå ut på hela helgen ,visst ,får ju se hur man mår Men man går fan inte utanför dörren närman är hemma från skola/Jobb! Vecka 24+0 idag ! Grattis ! Har lagat mat idag igen ! Jag är faktiskt duktig ! Mitt lilla barn behöver inte leva påmcdonalds & pizza hela livet ! Underbart , jag visse att jag skulle reda ut detta med maten med ! idag blev det Bakad potatis med skagenröra , sallad & stekta kantareller ! Min pojkvän gjorde en egen liten röra som innehöll: Gräddfil,finhackad gul lök , salt ,peppar & frysen gräslök ! Jätte gott . Även att jag inte är så förtjust i lök ! Nu sitter vi & äter godis & kollar på tv. Nån sekt? Herregud. Är livrädd för sekter ! Har också varit ute & gått i skogen & över ängarna med Hunden & pojkvännen ! jätte skönt + att det är jätte bra för bebis ! Har ont i brösten ! Såriga,torra & ja , AJJE ! Har typ som små "bubblor" på bröstvårtan?! Aj . Jag tror att det har med att brösten växer & gör sig redo inte bebisen ! NEJ , ni säger inte att jag har svamp på brösten , det har min pojkvän redan sagt ! Måste tipsa om Fanta-Exotiska frukter ! Jätte god, & är man gravid så mår man inte illa av den ! Iallafall inte jag. Vet inte hur många gånger jag har velat döda min hund idag. Rottweilers har tydligen en 1års kris. Då dom gör allt för att jävlas , dom kan lyssna , men skiter i dig. Gör precis tvärtom än vad man säger. Min pojkvän säger att anledningen till att hon gör tvärtom är att hon är tjej!? Ehmn ? Jag förstår inte vad han pratar om? Gör ni ? Ska gå upp kl 04.50 imorgon. Fyfa* ! Men jag slutar vid 12.45 !Slutar sånna tider när man jobbar skift ! Underbart ! Imorgon kommer styvdotter, vi får se vad vi hittar på, Ska försöka tjata mig till en runda till Ullared? Låter kul ! Pojkvännen har ju lovat mig att vi ska åka , då jag vill shoppa bebissaker ! Hmm , ska bara framföra det på ett gulligt sätt. Hur ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0