Ni får inte tvinga mig..

Är trött , är ledsen , har ont. Jag vill inte. Jag är rädd, Livrädd. Ingen förstår mig. Jag vill inte föda naturligt. Jag vill göra kejsasnitt ! Jag vet inte , men jag tror att min pojkvän trott att jag bara låsats innan att jag vatt rädd, men när jag skulle göra vaginalt Ul så bröt jag ihop. När han skulle hem & lämna kvar mig på sjukhuset så bröt jag ihop.Varför tvingar dom mig ? Dom ska "Bota" mig pn ca 2 veckor från min gynskräck. Lycka till. Tvingar ni mig så vägrar jag ha med er att göra. Ni kan inte , ni får inte , ni ska respektera mig, Ni ska respektera mina önskemål. Ni ska inte köra över mig , ni ska lyssna på mig.
Jag är rädd , livrädd. Ingen förstår.
Jag har ont i magen,ryggen & mellan benen. Det gör mega ont när jag rör på mig också ! Jag kan inte ligga , sitta eller stå ibland för att det gör så ont ! Anledningen till att jag inte ringer in till sjukhuset igen är att jag är livrädd att jag måste ligga i gynstolen. Jag önskar bara att min pojkvän förstod. Att han inte skrattade åt mig. Att han bara var på min sida & hjälpte mig att säga nej. Att han höll om mig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen jag är bara ledsen. Jag vill inte att något som ska vara fint & underbart ska vara såhär bara för att ingen förstår eller lyssnar på mig.
Ska försöka sova bort det onda.

Som tur är så mår mitt lilla hjärta bra i magen. Det sparkas för fullt ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0