RACERBAJS, enligt min pojkvän.

Hej era saker! Läget ? Med mig är det upp&ner , som vanligt. Legat i maginfluensa sen i lördags. Hurra. Jag har aldrig varit så satans sjuk som nu när jag är gravid. Men, Bebisen mår jätte bra i magen ! Och det är det som räknas ! Bebisen sparkar & imorgon så går vi in i vecka 24 !Lägger in fakta om vecka 24 imorgon.Var hos doktorn igår & han sa att jag kunde jobba idag (onsdag) Jag har fortfarande Racerbajs, som min pojkvän kallar det , Jag smittar ju ? Förstår inte varför Läkarna skickar iväg en gravid 20åring till arbetet som dessuom jobbar medär livsmedel!? Dumgökar! Springer på toaletten hela tiden , & mår illa. Det "Kör" lixom i magen. Jag vill inte förstöra för ett så stort företag? Tänk alla jag smittar ? maten? Nej. Jag ringer till min Bm i morgon, Jag riskerar ju att hela företaget går åt skogen ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0