Storken, Snälla , hjälp mig.

Ledsen ,igen. Rädd. Jag vill inte. Varför var det inte som mamma & pappa sa när man själv var liten? Att storken kom med bebisen ! Jag vill inte. Jag kan inte prata med min pojkvän , jag är rädd att han ska bli arg & säga att jag skulle tänkt på det tidigare. Men jag visste inte att allt som varit tidigare... skulle blandas ihop med detta? Är så ledsen & orolig. Ingen lyssnar. Vart ska jag ta vägen? Hemskt att man ska känna sig såhär. Ingenting att säga till om. Varför förstår ingen ?
Det är fredag idag , hoppas att älsklingen har haft en bra dag & att han kommer hem till mig full av kärlek. Jag hoppas att han börjar prata om detta, han säger att han finns & stöttar mig osv. Att han inte tvingar mig & skrattar åt mig. Att han står bakom mig.

Ledsen , ska vila nu. Och sen försöka gå ut med "valpen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0